.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسابقه مادر و كودك در رشت

چهارمين دوره مسابقه مادر و كودك با حضور 70 كودك در رشت برگزار شد.

رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني گيلان ظهر امروز در حاشيه برگزاري اين مسابقه به خبرنگار فارس اظهار داشت: جشنواره ورزشي فرهنگي كودكان هر سال به مناسبت روز كودك برگزار مي‌شود.
محمدعلي بقايي‌فرد با بيان اينكه در اين مسابقه 70 كودك در رده‌هاي سني مختلف حضور دارند، افزود: گروه‌هاي سني هشت ماه تا يكسال، يك سال تا 18 ماه، 18 ماه تا دو سال، دو تا سه سال، سه تا چهار سال و چهار تا پنج سال گروهاي سني شركت كننده در اين مسابقه هستند.
وي ايجاد محيطي شاد براي كودكان را مهم‌ترين هدف برگزاري اين مسابقه عنوان كرد و گفت: بررسي ميزان شناخت كودكان به پدر و مادر از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقه است.
بقايي‌فرد اين مسابقه را چهارمين دوره از مسابقه‌هاي مادر و كودك در استان دانست و خاطرنشان كرد: در پايان اين مسابقه به سه نفر از برترين‌هاي هر گروه هدايايي اهدا مي‌شود.
رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني گيلان با اشاره به اينكه اين مسابقه با همكاري هيئت ژيمناستيك استان برگزار مي‌شود، تصريح كرد: برگزاري ورزش‌هاي صبحگاهي، شبانگاهي، پياده‌روي خانوادگي و كوهنوردي گروهي از برنامه‌هاي هيئت ورزش‌هاي همگاني استان است.
وي استقبال مردم گيلان از برگزاري ورزش‌هاي همگاني را چشمگير خواند و اظهار داشت: شركت مردم در برنامه‌هاي مختلف و گروهي هيئت ورزش‌هاي همگاني نشان دهنده اهميت مردم به ورزش است.
بقايي‌فرد گفت: حضور اعضاي خانواده در ورزش علاوه بر ايجاد فضاي صميمي در خانواده، موجب افزايش توجه و علاقه خانواده‌ها به انجام ورزش‌هاي همگاني مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.332 seconds.